Kontrola realizacji projektów POPC- autokontrola projektu przez Beneficjenta

Przekazujemy Państwu materiały pomocnicze, opracowane przez pracowników Wydziału Kontroli Centrum Projektów Polska Cyfrowa, które, mamy nadzieję, pomogą właściwie przygotować się do kontroli realizacji projektów POPC.

Kontrole projektów realizowanych w ramach I, II i III osi POPC dotyczą zobowiązań, wynikających z Umowy/Porozumienia o dofinansowanie oraz z załączonych do niej dokumentów.

W Przewodniku dla Beneficjentów „Zasady przeprowadzania kontroli projektów realizowanych w ramach POPC” wskazaliśmy te zagadnienia, które są przez nas weryfikowane podczas czynności kontrolnych.

pdf

Dodatkowym narzędziem wspierającym oraz obrazującym przebieg kontroli są listy do autokontroli, przygotowane z myślą o specyfice Państwa projektów. Zawarliśmy w nich pytania, które najczęściej zadawane są przez kontrolerów w miejscu realizacji projektu. Dzięki czemu możecie Państwo sami wcielić się w rolę kontrolera i zweryfikować, czy realizujecie projekt zgodnie z warunkami Umowy/Porozumienia.

doc

doc

doc

doc

doc

Rzetelne przygotowanie do kontroli znacznie usprawnia cały proces. Zachęcamy do korzystania ze sprawdzonych narzędzi: zestawienie umów, faktur oraz protokołów odbioru w ramach projektu, rejestr urządzeń oraz samodzielnych elementów infrastruktury zakupionych w ramach realizacji projektu.

xlsx

xlsx

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka). Dzięki nim możemy udoskonalać naszą stronę. Możesz zaakceptować pliki cookies. Masz również możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.