ROOT
Wprowadzenie
Witamy na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Centrum Projektów Polska Cyfrowa
Centrum Projektów Polska Cyfrowa opracowała niniejszy Biuletyn Informacji Publicznej w związku z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z dnia 8 października 2001 r.). Ustawa określa podmioty, które są zobowiązane do udostępniania informacji publicznej oraz zasady i zakres udostępniania przedmiotowych informacji.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: admin
- Wytworzony przez: admin (admin)
- Kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Odsłony: 476
Zaangażowanie i ekspercka wiedza pracowników Centrum Projektów Polska Cyfrowa są podstawą do realizacji naszej misji, czyli budowy nowoczesnej, cyfrowej Polski - przyjaznej wszystkim obywatelom. Troszczymy się nie tylko o ciągłe podnoszenie kwalifikacji pracowników, równie ważna jest dla nas życzliwa atmosfera oraz budowa przyjaznych relacji zespołowych. Sprawdź kogo aktualnie szukamy do naszego zespołu w zakładce AKTUALNE OFERTY PRACY.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: admin
- Wytworzony przez: admin (admin)
- Kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Odsłony: 3085989
CPPC kieruje Dyrektor przy pomocy Dyrektorów Departamentów oraz Naczelników Wydziałów. Dyrektor jednoosobowo reprezentuje Centrum Projektów Polska Cyfrowa i jest pracodawcą – w rozumieniu przepisów prawa pracy – w stosunku do pracowników CPPC.
Zgodnie z Zarządzeniem Nr 17 Ministra Cyfryzacji z dnia 24 maja 2016 roku, w sprawie Statutu Centrum Projektów Polska Cyfrowa, zmienionego zarzadzaniem Nr 17 Ministra Cyfryzacji z dnia 14 czerwca 2017 r. w skład jednostki wchodzą:
- Dyrektor
- Zastępca Dyrektora
- Departament Kompetencji Cyfrowych
- Departament Wdrażania Projektów Szerokopasmowych
- Departament Projektów e-Administracji
- Departament Prawny
- Departament Systemowy
- Departament Finansów
- Biura
- Samodzielne stanowiska
Struktura organizacyjna zgodnie z Zarządzeniem Nr 6/2018 z dnia 4 września 2018, w sprawie Regulaminu organizacyjnego Centrum Projektów Polska Cyfrowa.
- Departament Kompetencji Cyfrowych:
- Wydział Kontraktacji
- Wydział Realizacji
- Departament Wdrażania Projektów Szerokopasmowych:
- Wydział Kontraktacji
- Wydział Realizacji
- Departament Projektów e-Administracji:
- Wydział Kontraktacji
- Wydział Realizacji 1
- Wydział Realizacji 2
- Departament Prawny:
- Wydział Prawny
- Wydział Zamówień Publicznych
- Wieloosobowe stanowisko Radcy Prawnego
- Departament Systemowy:
- Wydział Kontroli
- Wydział Systemowy
- Stanowisko do spraw Audytu Wewnętrznego
- Departament Finansowy:
- Główny Księgowy
- Wydział Budżetu Operacyjnego
- Wydział Księgowości i Płatności
- Wydział Finansowania Projektów
- Wydział Kadr i Płac
- Biuro Administracyjne
- Biuro IT
- Stanowisko ds. Informacji i Promocji
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Aleksander Sienkiewicz
- Wytworzony przez: Aleksander Sienkiewicz (Aleksander Sienkiewicz)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Organizacja
- Odsłony: 151431
Zgodnie z § 34 ust. 9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2017, poz.1911 z pozn.zm.), do 10 maja 2019 r. należy opublikować w BIP sprawozdania finansowe za rok 2018.
Sprawozdania finansowe CPPC za 2018
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Artur Grzesik
- Wytworzony przez: Artur Grzesik (Główny Specjalista)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Organizacja
- Odsłony: 584
Kierownictwo CPPC
-
Wojciech Szajnar – Dyrektor CPPC
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 22 315 22 00 - Katarzyna Blachowicz – Zastępca Dyrektora CPPC
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22 315 22 00
- Eliza Pogorzelska – Dyrektor Departamentu Wdrażania Projektów Szerokopasmowych
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22 315 22 00
- Ewa Siczek – Dyrektor Departamentu Projektów e-Administracji
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22 315 22 00
- Agnieszka Kurowska – Szczepańska – Dyrektor Departamentu Kompetencji Cyfrowych
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22 315 22 00
- Nela Tomas – Dyrektor Departamentu Systemowego
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22 315 22 00
- Marek Godlewski – Dyrektor Departamentu Finansowego
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22 315 22 00
- Kamil Klepacki – Dyrektor Departamentu Prawnego
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22 315 22 00
- Grażyna Gorączyńska – Dyrektor Biura Administracyjnego
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22 315 23 08
- Artur Grzesik – Dyrektor Biura IT
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22 315 22 00
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Aleksander Sienkiewicz
- Wytworzony przez: Aleksander Sienkiewicz (Aleksander Sienkiewicz)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: Organizacja
- Odsłony: 7083